dimecres, 18 d’abril del 2012

Torrent 2012



Aquest darrer cap de setmana s'ha celebrat el concurs modelístic de Torrent. Organitzat per la Associacio Modelista de Torrent. Aquest event és un dels més prestigiosos d'Espanya. Segurament amb el de Girona, siguin els dos més clàssics.

Hem passat un bon cap de setmana a Torrent, veient miniatures de gran nivel i sobretot contemplant vehicles militars, ja que aquesta exposició, sobretot és de vehicles.

Jo, com vaig dir, divendres passat vaig presentar tres figures de Scale75. Per primer cop les he presentat a la categoria master. I evidentment no he guanyat res, hi ha un nivell molt alt en master. A més en històric la pulcritud de la miniatura és molt important i jo encara he d'avançar en aquest tema.

Dels tres concursos que he vist amb deteniment, segurament el que més m'ha agradat ha estat el de Barcelona. En primer lloc per la proximitat i la comoditat. Però analitzant-lo amb deteniment, a Barcelona la zona d'exposició era molt espaiosa cosa que a Torrent era bastant incòmode de visitar. La exposició es repartia en tres plantes i no era el més agradable. El concurs de Girona també va estar molt bé, a més, va ser el primer on vaig participar i en guardo un bon record.

Sens dubte el millor d'aquest esdeveniment ha estat la fira comercial i el fet de poder parlar amb escultors i pintors i clar, poder comprar figures. Aquí he pogut gastar els diners que em van donar pel meu cumpleanys.


En fi, que si voleu veure fotos de les minis que s'han presentat podeu clikar aquí i aquí.

Les meves minis les podeu veure aquí.

Ara a esperar a Juliol on hi haurà el Golden i el concurs de Castellfollit de la Roca.